Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
28.5.2017, Milan Šurkala, aktualita
Aerolinky British Airways zažívají velmi krušné chvíle. Obrovský výpadek IT služeb zapříčinil, že nefungovalo prakticky vůbec nic. Mnoho letů bylo v sobotu zrušeno, lidé se nedostali k zavazadlům ani ke stránkám společnosti.
wrah666 (6205) | 29.5.201711:39
Inu, kdo provede outsourcing IT oddělení ­(když je na něm firma 100% závislá­) do země, kde si ­"inženýři­" nechávají tisknout falešné diplomy a kde jsou celé firmy na poskytování falešných referencí, ten si podobnou ztrátu zaslouží. Počítám, že je ten den nelétání stál na zisku a kompenzacích tolik, co celé IT oddělení ­"ušetřilo­" za kolik let. A na Indech si nic nevezmou.
Odpovědět1  0
m.snapka (14) | 29.5.20179:47
...alias ušetříme na IT, stejně dělají kulový :­-­) Kdo měl tu čest s Honeywellem nebo jinou indickou pracovní skupinou v IT, ví, jaký mají přístup k práci. Nedivím se, že to tak dopadlo.
Odpovědět3  0
maiki (173) | 29.5.20175:22
Tady je vidět, jak odborníci IT nezvládli krizový model. A taky se jasně ukazuje, že stavět chod firmy jen a pouze na počítačích může vést do pekel. Jen si představte tu apokalypsu, až nějaký mohutný výboj vyruší elektrickou síť na půlce kontinentu...
Odpovědět0  4
vavraCZ (13) | 29.5.20176:58
Četl jste to vůbec? Asi ne hele... Doporučuji znovu přečíst a věnovat větší pozornost předposlednímu odstavci.
Odpovědět2  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.